Klub Notion Polska #1

Ten szablon Notion pomoże Ci zrealizować Twoje cele i postanowienia na 2023 rok.

Hej,

Wysyłam Ci dzisiaj tę specjalną wiadomość, gdyż z wielką ekscytacją chciałbym ogłosić, że właśnie uruchomiłem Plan na rok 2023 w Notion.

To będzie Twój rok!

Czy chcesz osiągnąć swoje cele, ale nie wiesz, od czego zacząć?

Wyobraź sobie, że masz gotowe do użycia szablony, które pomogą Ci rozpocząć realizację swoich noworocznych postanowień i celów od zaraz.

Obejmuje to:

  • Pulpit nawigacyjny

  • Szablon dziennika

  • Szablon listy książek

  • Szablon wyznaczania celów

  • Szablon śledzenia nawyków

  • Szablon śledzenia wydatków

  • Szablon planowania posiłków

Więcej filmów o Notion w 2023 roku

Dodatkowo chciałbym poinformować o istnieniu mojego kanału na YouTube.

Znajdziesz tam filmy z Notion w roli głównej, w tym wycieczki po szablonach i poradniki, a także informacje o najnowszych funkcjach.

Jeśli chcesz podnieść poziom swoich umiejętności w Notion w nadchodzącym roku, dołącz do mnie na YouTube.

Więcej szablonów Notion

Na koniec przypomnę o moich pozostałych szablonach, które możesz pobrać i sprawdzić w dowolnej chwili totalnie za darmo.

Największą popularnością cieszy się Plan studiów, czyli szablon planowania zajęć oraz egzaminów na studiach.

Kroku dotrzymuje mu Pakiet startowy Notion - 9 gotowych do użycia szablonów, dzięki którym możesz łatwo odkryć cały potencjał tego potężnego narzędzia.

Wszystkie stworzone przeze mnie szablony Notion możesz znaleźć zarówno na mojej stronie internetowej oraz profilu Gumroad - wystarczy, że klikniesz w przycisk poniżej.

Jeśli spodobał Ci się ten wpis, daj mi znać dając pod nim like. Zostaw również coś po sobie i napisz komentarz - odpiszę na każdy.