Klub Notion Polska #2

Darmowy szablon Notion do śledzenia wydatków.

Witajcie użytkownicy Notion!

Witam w kolejnym numerze Techtury, gdzie przedstawiam Wam nowe i innowacyjne sposoby wykorzystania Notion do usprawnienia produktywności i organizacji.

Pierwszy z wielu szablonów finansowych

Rozpoczynam serię szablonów finansowych, zaczynając od darmowego trackera wydatków. To proste, ale skuteczne narzędzie pomoże Ci panować nad swoimi wydatkami i podejmować lepsze decyzje finansowe.

Koniecznie obserwuj mnie na Twitterze, aby otrzymać najnowsze aktualizacje dotyczące tych szablonów.

Podobne treści o tematyce Notion publikuję również na Instagramie.

Mapa myśli narzędzi Notion

Czy kiedykolwiek chciałeś mieć jasny, wizualny sposób na skategoryzowanie wszystkich niesamowitych narzędzi Notion? Ja również, dlatego stworzyłem mapę myśli różnych kategorii narzędzi Notion, w tym do budowania stron internetowych, przydatnych widżetów i innych!

Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym użytkownikiem Notion, czy dopiero zaczynasz, każdy znajdzie coś dla siebie.

Bądźcie czujni i czekajcie na więcej ekscytujących aktualizacji i szablonów w nadchodzących tygodniach!

Galaxy S23 już u mnie

W środę 1 lutego swoją premierę miały najnowsze flagowce Samsunga z serii Galaxy S23, a ich najmniejszy przedstawiciel jest już u mnie od kilku dni na testy.

Za jakiś czas z pewnością dam Wam znać, jak żyje mi się z tym maleństwem i podzielę się swoją recenzją.

Chyląc nieco rąbka tajemnicy, muszę przyznać, że w końcu trafiłem na smartfon z Androidem, dla którego mógłbym porzucić iOS.

Jeśli cokolwiek okazało się dla Ciebie przydatne, daj mi znać, klikając like pod tym postem.