Klub Notion Polska #4

Darmowe poradniki, narzędzia i szablony Notion.

Witam w najnowszym wydaniu Klubu Notion Polska!

Dzisiaj przychodzę z kolekcją przydatnych zasobów i narzędzi Notion, które w dodatku są całkowicie darmowe. Mam nadzieję, że znajdziesz tu coś pomocnego!

Darmowy szablon do śledzenia filmów i seriali

Ten tracker filmów i seriali pomoże śledzić Ci, co aktualnie oglądasz lub planujesz obejrzeć w przyszłości. Wypróbuj go za darmo!

Darmowe poradniki Notion

(Wszystkie poradniki są w języku angielskim.)

Darmowe narzędzia Notion

  • Indify: Dostosowywane widżety, w tym pogoda, kalendarz i odliczanie czasu.

  • NotionForms: Twórz formularze, aby wypełnić swoje tabele Notion.

  • Save to Notion: Lepszy sposób na zapisywanie zakładek stron internetowych do Notion.

  • Notion2Charts: Twórz osadzalne wykresy, aby wizualizować swoje dane z Notion.

  • Aesthetic Pomodoro Timer: Osadź widżet czasomierza Pomodoro w Notion.

  • Apption: Znajdź i naucz się przyjaznych dla Notion aplikacji do osadzania widżetów.

Darmowe szablony Notion

Jestem w trakcie przygotowywania kolejnych szablonów, więc oczekujcie cierpliwe kolejnych maili ode mnie, kiedy szablony te zostaną opublikowane.

Kolejny kamień milowy osiągnięty

Niedawno udało mi się przekroczyć kolejny kamień milowy w postaci osiągnięcia 100 kliknięć mojej strony internetowej w wyszukiwarce Google w ciągu ostatni 28 dni.

Oczywiście nie byłoby to możliwe bez Waszego zaangażowania i wsparcia, dlatego chciałbym serdecznie podziękować każdemu, kto zainteresował się moją pracą i zaufał.

Dziękuję za dołączenie do biuletynu!

Klub Notion Polska posiada już ponad 100 obserwujących fanów Notion! Jestem podekscytowany, że mogę podzielić się moimi wskazówkami i poradami, abyście mogli czerpać z Notion jak najwięcej.

Jeśli masz jakieś prośby o kolejne poradniki lub szablony, zostaw je w komentarzach poniżej, a ja zrobię co w mojej mocy, aby pomóc!

Jeśli podobał Ci się ten numer newslettera, daj mi znać klikając like pod tym postem.