Klub Notion Polska #5

Ostatnie nowości w Notion i kilka własnych przemyśleń.

Hej, entuzjaści Notion!

Witam w kolejnej edycji newslettera, w którym dzielę się najnowszymi wiadomościami oraz najlepszymi wskazówkami i zasobami, aby w pełni wykorzystać możliwości Notion.

Zorganizuj swoje życie szkolne w Notion

Czy jesteś studentem, który chce być zorganizowany i produktywny?

Ten szablon Notion został zaprojektowany, aby pomóc Ci zorganizować swoje zajęcia, notatki z wykładów i zadania w jednym miejscu.

Już nigdy nie przegap żadnych terminów i miej pod kontrolą całe swoje studenckie życie. Kliknij przycisk poniżej, aby pobrać ten darmowy szablon.

Strona internetowa

Od teraz na mojej stronie można znaleźć rozwijaną listę z szybkim dostępem do moich najpopularniejszych szablonów. Wybór padł na te, które zostały pobrane największą ilość razy.

Przypominam również, że bezpośrednio z mojej strony można napisać do mnie wiadomość za pomocą czatu na żywo, który znajduje się w prawym dolnym rogu (trzeba kliknąć w lewitujący dymek).

Oprócz tego strona przeszła również lekkie odświeżenie, ale są te głównie kwestie wizualne.

Przyciski (buttons) pojawiły się w Notion

Twórz treści, dodawaj strony, edytuj wpisy w bazie danych i wiele więcej za pomocą przycisków. Przyciski mogą przyspieszyć wykonywanie powtarzających się zadań, usprawnić przepływ pracy i pomóc w wykonywaniu kilku rzeczy jednocześnie.

buttons hero

Save to Notion

Chciałbym polecić rozszerzenie do przeglądarki Chrome (również dostępne na innych, opartych na chromium) do zapisywania rzeczy w Notion, czyli Save to Notion.

Niektórzy mogli dotychczas korzystać z Notion Web Clipper. Co w takim razie innego robi Save to Notion? Oto, co możesz zrobić:

  • Zastosować szablon Notion

  • Podświetlić i oznaczyć fragment tekstu na stronie Notion

  • Modyfikować właściwości (properties) strony bezpośrednio w popupie

9 kanałów YouTube do nauki Notion

Mam nadzieję, że te kanały są dla Was nadzieją w nauce Notion. Jeśli kogoś pominąłem, daj mi znać w komentarzach.

Kilka szybkich myśli, które ostatnio mnie naszły

  • Regularny dobry sen w nocy to najlepsza droga do większej produktywności.

  • Ciężka praca nie jest dobrze opłacana.

  • Robienie 1% więcej sprawi, że będziesz przed 99% ludzi.

  • Szczęście nie jest celem końcowym. To praca aż do śmierci.

  • Nie udzielaj niechcianych rad. Czasami ludzie chcą się po prostu wyładować.

  • Branie siebie zbyt poważnie sprawi, że ludzie będą łatwo ranić cię swoimi słowami i osądami.

  • Możesz podziwiać kogoś, ale nie chcesz być taki jak oni.

  • Przyzwyczaj się do bycia cringe i nic nowego cię nie przestraszy.

  • Najlepszymi ludźmi, którzy uczą początkujących są inni początkujący.

  • Niektórzy z najbardziej ambitnych ludzi nie tylko pędzą w kierunku celu, ale także próbują uciec od czegoś, co ich przeraża.

  • Większość ludzi nigdy nie stanie się przedsiębiorcami / twórcami, ponieważ nigdy nie są gotowi wykonać brudnej roboty.

Dziękuję za dołączenie do biuletynu!

Klub Notion Polska posiada już ponad 100 obserwujących fanów Notion! Jestem podekscytowany, że mogę podzielić się moimi wskazówkami i poradami, abyście mogli czerpać z Notion jak najwięcej.

Jeśli masz jakieś prośby o kolejne poradniki lub szablony, zostaw je w komentarzach poniżej, a ja zrobię co w mojej mocy, aby pomóc!

Jeśli podobał Ci się ten numer newslettera, daj mi znać klikając like pod tym postem.