Klub Notion Polska #3

Darmowy szablon CV i najnowsze wiadomości na temat Notion.

Hej,

Oficjalnie przemianowałem ten biuletyn na Klub Notion Polska.

Moim celem jest pomóc Ci lepiej używać Notion oraz zorganizować swoją pracę i życie. Jako członek klubu będziesz również pierwszą osobą, która otrzyma moje najnowsze szablony i treści z Notion.

Czytaj dalej, aby poznać najnowsze informacje na temat Notion i nowy szablon CV.

Darmowy szablon CV

Ostatnio moja koleżanka zmagała się ze stworzeniem odpowiedniego CV, które byłoby jednocześnie proste i minimalistyczne, ale zarazem przedstawiało najlepsze atuty jej osoby.

Postanowiłem stworzyć szablon CV w Notion, a a poniżej zamieszczam jego podgląd.

Jeśli potrzebujesz nowego CV lub znasz kogoś, kto mógłby go potrzebować, kliknij przycisk poniżej, aby pobrać szablon za darmo.

Najnowsze informacje na temat Notion

Największa nowość dla Notion... Notion AI.

Na początku tego tygodnia, Notion ogłosiło, że asystent pisania w oparciu o sztuczną inteligencję jest już dostępny dla wszystkich!

Asystenta możesz wywołać używając spacji, podświetlając tekst i wybierając "Ask AI" lub używając komend typu / (slash).

Każdy może używać Notion AI za darmo, więc możesz przetestować jego możliwości przed zakupem dodatkowej subskrypcji. Po wykorzystaniu wszystkich bezpłatnych odpowiedzi AI pojawi się komunikat, że do dalszego korzystania z funkcji AI potrzebna jest dodatkowa subskrypcja Notion AI.

Koszt subskrypcji zależny jest od ilości osób w obszarze roboczym oraz dodatkowych funkcji, jeśli takowej nas interesują. Więcej na ten temat znajdziecie na notion.ai.

Dziękuję za dołączenie do biuletynu!

Klub Notion Polska posiada już ponad 100 obserwujących fanów Notion! Jestem podekscytowany, że mogę podzielić się moimi wskazówkami i poradami, abyście mogli czerpać z Notion jak najwięcej.

Jeśli masz jakieś prośby o kolejne poradniki lub szablony, zostaw je w komentarzach poniżej, a ja zrobię co w mojej mocy, aby pomóc!

Jeśli podobał Ci się ten numer newslettera, daj mi znać klikając like pod tym postem.